פינוי תכולת דירות

קרוב משפחה נפטר והוריש לכם דירה? רוצים להשכיר או למכור אותה ולהשמיש אותה?, אנו מציעים מגוון פתרונות של פינוי דירות בתמורה לתכולה שלהן.

 

כיצד מתבצע תהליך פינוי תכולת הדירה?

1. נגיע לביתכם לפגישת יעוץ – בפגישה נעריך את תוכלת הדירה ונבנה תוכנית עבודה קפדנית ומסודרת לפינוי החפצים באופן היעיל והמהיר ביותר.

2. הצוות המיומן והמקצועי שלנו יגיע לדירה ויתחיל למיין את הפריטים, פריטים אשר ישארו בידי המשפחה, חפצים שימסרו לתרומה, וחפצים שישלחו לאתר פסולת מורשה.

3. בשלב הסופי בעצם נכין בעבורכם את הדירה כך שתוכלו להתחיל לגור בה להשכיר אותה או למכור אותה.

 

מהם האפשרויות בפינוי תכולת דירה?

1. האפשרות הנפוצה כיום היא פינוי דירה תמורת התכולה המצויה בה. וזה אומר שאנחנו מפנים את הדירה על כל הדברים שנמצאים בה בין עם זה ביגוד, ריהוט, מוצרי חשמל, כלי בית, או כל דבר אשר קיים בבית גם אם יש בו שימוש וגם אם אין.

2. אפשרות שנייה שקיימת כאשר אנו מפנים דירה היא שתכולת הדירה תהיה מלאה בתכולה ובנוסף ימצא בה מוצרים בעלי ערך מוסף. תכולת הדירה מכילה לדוגמה ביגוד, דברי חשמל, רהיטים, כלי בית, דברי נוי ועוד.

 

פינוי תכולת דירה בצורה הכי משתלמת!

בסופו של התהליך אתם מקבלים דירה ריקה במצב של ניקיון הבית בסוף העבודה אשר מעניקה לבעל הדירה שקט וחיסכון בזמן .

יש לנו ניסיון עשיר בתחום של מעל עשור, וכך גם לצוותים אשר עובדים איתנו. אנו מעניקים את השירות והתפעול ברמות הגבהות והמקצועיות ביותר שאפשר להעניק. כמו כן אנו שומרים על איכות הסביבה, כולל ניקיון וחיטוי והוצרת המקום מצוחצח.

לקבלת הצעה משתלמת

חייגו עכשיו 054-8303161