קנית תכולת דירות

ברוב המקרים אנו מבצעים הערכה יסודית של שווי הפריטים והעבודה הנדרשת וכמובן לאחר שהגענו להסכמה עם הלקוח. אנו נפנה עבורכם את תכולת הדירה וברוב המקרים הפינוי יהיה בחינם. במקרים מסוימים תוכלו גם לקבל תשלום בעבור החפצים. הפינוי שאנו מבצעים מתבצע באופן אמין ומסודר וחוסך זמן יקר והרבה כאבי ראש.

 

תכולת דירה יקרת ערך

בקניית תכולת דירה אנו מתכוונים לקנייה שעיקרה פריטים בעלי ערך.

הכוונה בפריטים בעלי דרך: פינות אוכל, שידות, כורסאות, יודאיקה, כל פריט ישן בעל ערך אספני, מזנונים, ויטרינות, תשמישי קדושה ענתיקות, חפצי נוי. תמונות וציורים: ציורים בעלי ערך של אמנים מוכרים ועוד. חפצי זהב וכסף: כל כלי כסף כגון: סכ"ום, חנוכיות, מטבעות, טבעות, שרשראות, סמלים ודברי אמנות. קניית אגרטים, קריסטלים, חנוכיות, שטיחים בעבודת יד, שטיחים עתיקים, שטיחים פרסיים. ועוד רבים.

בהמשך, אנו נדאג שכל החפצים בדירה יגיעו למקומם – יש פריטים שיימכרו ופריטים אחרים ייתרמו לנזקקים. חפצים חסרי ערך יושלכו לאתרי אשפה מורשים ומסודרים על פי החוק מה שימנע מכם כל חשיפה לקנס או דוח כלשהוא עבור השלכת אשפה ברחוב וכו.

 

מוכרים תכולת דירה? צרו איתנו קשר

אנו מציעים שתצרו איתנו קשר ותמסרו לנו פרטים ככל הניתן וככה נוכל לתת לכם הכוונה וייעוץ. אנו מתעסקים בתחום הזה למעלה מ 15 שנה הניסיון שלנו אנו יודעים את ערכו הכספי של כל פריט ופריט, השירות שאנו מציעים ניתן בצורה יעילה אמינה ומקצועית.

לקבלת הצעה משתלמת

חייגו עכשיו 054-8303161