קנית ירושות ועזבונות

לצערנו לאחר פטירת אדם אהוב או לאחר לכתו לבית אבות מגיע הזמן בו צריך להתעסק בירושה או עיזבון אותו הותיר מאחור. רבים אינם בטוחים מה לעשות עם החפצים שנותרו האם לזרוק אותם לפח או לתרום אותם. בדיוק במקרים כאלו אנו כאן בשבילכם, אנו נדאג לספק שירות פינוי ירושות בחינם תוך מתן דגש על יחס רגיש אמין ומקצועי מתוך הבנה שלזמן ולביצוע הפינוי יש חשיבות רגשית.

אנו נגיע לבית הלקוח ונדאג לפנות את כל התכולה והחפצים אשר לא ישמשו יותר את בני המשפחה, בגדים, חפצי אומנות, כלי מטבח,  תמונות, ריהוט, מוצרי חשמל ועוד רבים.

במקרים רבים אנו רוכשים ירושות ועזבונות, אך דבר זה תלוי בפריטים אשר אותם היורשים מבקשים לפנות.

פינוי ירושה או עיזבון הוא דבר בהליך רגיש וקשה מאוד, בו אתם נאלצים לפנות את כל מה שקרובכם הותירו ולכן חשוב לנו להעניק לכם את היחס והשירות הכי מקצועי מתוך הבנה ורגש לכל חפץ וחפץ.

 

אלו סוגי פינויים קיימים?

פינוי כל התכולה – במסגרת קניית תכולת הדירה לאחר שהושג סיכום מול הלקוח שכל התכולה שבה מפונה, לאחר הפינוי הדירה תשאר ריקה.

פינוי חלקי – מתבצע כאשר בעלי הנכס רוצים להשאיר חלק מהחפצים או הריהוט או שאר הפריטים בבית עבור שוכרים או עבור עצמם.

פינוי תמורת חפצים – פינוי תמורת חפצים מתבצע כאשר אין דברים בעלי ערך אבל קיימים חפצים אשר ניתן למכור אותם אך ישנם הוצאות של פינוי הדירה. בהתאם לזאת הפינוי של הנכס מתבצע בתמורה לחפצים שאין בהם צורך.

 

פינוי עזבונות – למה זה חשוב ?

הליך של פינוי או ירושה של דירה או עזבונות מתבצע כאשר היורשים מקבלים את הדירה על תכולתה, סביר שתרצו להשכיר או להשתמש בנכס שברשותכם ופה אנו נכנסים לתמונה. במקרה כזה רצוי להיעזר בשירותיה של חברת פינוי ירושות מקצועית אשר תעשה זאת ברגישות ומקצועיות רבה. אנו זמינים בכל חלקי הארץ, בכל שעה של היום, אנו מספקים את השירות במהירות ובצורה היעילה ביותר.

לקבלת הצעה משתלמת

חייגו עכשיו 054-8303161